måndag 27 februari 2012

Dold knäppning?

En hel del har det blivit stickat på koftan. Det är roligt att botanisera bland nystanen! Jag bestämde mig till slut för att sticka ihop knappribban och göra en tröja.
Här, i solen på altanen skulle det ske! I trädgårdsstolarna, med både dynor och fällar! Det gick ju kanon, förutom att jag lade ribborna FEL! Knapphålen kom UNDERST, dold knäppning alltså! Bara att repa upp flera, långa varv, men man kan ju inte annat än skratta och det fanns ingen annan än mig själv att skylla på. Kaffe och ostmacka med salladsblad kom det så det var härligt i vilket fall!

3 kommentarer:

Garnhumlan sa...

Garnet ser underbart ut! Felstickat eller ej. Tröjan kommer hellt säkert att bli jättefin!

Ulrika sa...

Åh! Den där tröjan ser fantastisk ut! Precis mina färger!

AnJa sa...

Hoppsan så tokigt det kan bli, men oj vad du har det skönt därute!